FANDOM

Iata, deja o reactie foarte faina la "scandalul" picturii murale Sf Gheorghe. O noua pictura, la Timisoara (iarasi Timisoara?). Pavlovian si complet pe langa, BOR rateaza si de data asta sa ramana filosoafă (daca pot spune asa), dovedind inca o data cat de rigizi si talibani sunt popii. Plus obraznici si mincinosi. De ce? Iata ce spune purtatorul de cuvant al arhiepiscopiei Timisoara..."Credința în Dumnezeu a fost singurul scut al timișorenilor în Decembrie 1989 și am dori ca în numele acestei credințe, pe care o mărturisim de 2000 de ani și în care au fost educate generații întregi de fii ai neamului nostru românesc, să păstrăm spațiul public cât mai nealterat de idei și fapte care aduc atingere oricărei convingeri religioase". Cat de obraznic trebuie sa fi ca sa faci uitat faptul ca popii au incuiat usa catedralei din Timisoara unde revolutionarii haituiti cautau adapost in decembrie 89? Sau sa te faci ca ai uitat cand patriarhul Teoctist in numea in aceeasi epoca pe revolutionari, fascisti? Nu mai zic de aberatia cu 2000 de ani de crestinism. Eu l-as da afara in secunda 2 pe acel purtator de cuvant pentru deserviciul adus Bisericii cu acest comunicat, desi cred ca repezinta exact gandirea BOR.

Vezi şi Edit

Also on FANDOM

Random Wiki