FANDOM

De ce sunt creştinii atât de răi? Edit

Am observat chestia asta de multe ori. De foarte multe ori. Crestinii declarati, aia care tin posturi, isi fac cruci prin fatza bisericilor, apostrofeaza fetele ca li se vede forma fundului prin pantaloni, aia care au priviri prefacut si artificial senine, sunt, in esenta, oameni FOARTE RAI. Rautaciosi, afurisiti, ai dracu’, egoisti, revansarzi, ranchiunosi, mereu cu ochii in ograda altuia si mereu pusi pe corectat comportamente care nu ii vizeaza personal si care nu ii privesc…

DE CE?

Au nu trebuie crestinul adevarat sa fie bun, bland, cald, drept, umil, smerit?

DE CE eu, agnostica (NU atee, crestinule declarat si rau si al dracului ce esti si care te grabesti la concluzii) , de ce tocmai eu, sunt de 10 ori mai putin rautacioasa, de 10 ori mai empatica, de 10 ori mai intelegatoare, de 10 ori mai calda, de 10 ori mai iertatoare decat fiecare din crestinii astia de care zic?

DE CE toti ateii si agnosticii pe care ii stiu sunt oameni mai buni, mai echilibrati, mai calmi, mai implicati, mai umani, mai deschisi decat crestinii astia de care zic?

Unde e scurtcircuitul care strica tot conceptul crestinismului? Sunt crestinii care se bat cu pumnul in piept cu religia lor doborati in esenta de privatiunile pe care le implica practicarea religiei lor crestine, adica abstinenta de la mancare, perceperea sexului ca fiind un pacat, ca si eliberarea frustrarilor si nervilor cu o simpla si cinstita injuratura? Sa fie vinovata de rautatea lor tocmai incercarea fortata de a fi mai buni, mai iubitori, mai iertatori? Sa fie oare din cauza ca “bunatatea” crestina le este implementata artificial, sub amenintarea pedepsei, fara ca si conceptul si logica bunatatii sa le fie pe inteles?

Sursa: Elucubraţie.Wordpress.com

Comentarii Edit

Ce-i asa de complicat? Fanaticii, prin natura lor, sunt rai si limitati in gandire.

Cum puii mei sa propavaduiesti orice dogma- de la “toti suntem egali” si “tara, averea intregului bobor” pana la “Sfantu-Duh i-a facut pruncu’ Mariei” fara sa fi ori imbecil-sadea, ori demagog-profitor. Imbecilii sunt rai, unii fiindca stiu ca sunt imbecili, respectiv de ciuda, altii fiindca nu stiu ca sunt, se cred geniali si urasc pe toti cei care dau semnale ca nu-i considera asa.

Demagogii trebuie sa profite de prostia celor ce pun botu’, sunt sau nu rai, sigur trebuie sa faca rau. Si cum poti fi mai cu succes rau, decat atacand omu’ la placeri-vinovate sau nevinovate, facand din mancare&futut, sau cum zicea mineru’- “Ortace, in viata conteaza ce bagi in gura si ce tragi in pula!”, reiau, facand din placerile de baza pacate de neiertat?

Dogma=lipsa libertatii Stii vre-o pedeapsa mai aspra?

Din pacate, statisticile arata ca religiosii sunt PROCENTUL mai predispusi infractionalitatii decat ateii sau deistii. Ramane de stabilit daca religia le influenteaza in vreun fel comportamentul sau comportamentul inascut ii determina sa fie atrasi de crestinism. In orice varianta insa asta e o bila neagra pentru crestinism

In orice parnaie din lumea asta vei gasi mai multi mistici decat liber-cugetatori; de ce? Simplu, religiosii/superstitiosii se bazeaza pe “Lasa bre, ca io am NOROC si nu sunt prins!” intr-o masura mult mai mare decat ateii/agnosticii, carora logica le spune ca norocul nu este de luat in calcul cand planuiesti un pas important in viata. Si-apai la ce sa te-astepti cand liderii intru-credinta, cei de la care ar trebui sa invatam ce-i bine, sunt de aceeasi teapa:

Factorii economici, culturali, sociali sunt diferiti la cei religiosi si ne-religiosi; religiosii, intr-o masura mare provin din medii economic- paupere, cultural, inculte sau care pun logica intr-o pozitie sub credintza, iar socialmente din familii care-si indoctrineaza copiii de mici cu percepte religioase; exceptiile, notabile dar tot exceptii- Steinhardt si altii- sunt notabile dar putine la numar! Asa ca ai oarecum dreptate, religiile, nu doar crestinismul ATRAG un anumit tip de persoane.  :)

In marea majoritate, cei pomeniti de tine- oameni de stiinta religiosi- sunt oameni in varsta sau trecuti printr-o experienta care te face sa crezi in Creator (eu, spre exemplu, cred in creatie, dar contest Biblia- o creatie umana faina ca lectura- povesti/fictiuni ante-heripoter- dar totalmente de necrezut si contradictorie-ea, Biblia, promovatoare a urii de neam si rasa, a misoginismului agresiv, etc). Unii, realizand cat de mici si singuri suntem, aleg sa se “afilieze”, speriati de iminenta si infailibilitatea MORTII. Dar procentul de religiosi (nu credinciosi, caci multi fac o gresala: religiosul este credincios dar credinciosul nu este totdeauna religios!- diferenta o face dogma/doctrina…). Te contrazic- este imposibil sa crezi ca Maria l-a produs pe Iisus dintr-un ovul, rolul spermatozoidului fiind preluat de Duhul Sfant si in acelasi timp sa pretinzi ca esti adeptul logicii; RELIGIOSII SUNT DOGMATICI; acceptarea dogmei inseamna excluderea filtrului gandirii logice. Religios si rational sunt antiteze!

Also on FANDOM

Random Wiki