FANDOM

Iadul a fost inventat de biserică pentru a manipula oameniiEdit

Pentru mine conținutul declarațiilor acestui preot nu semnifică nicio noutate (probabil nici pentru voi). Am mai spus ca biserica e o firmă care urmărește un profit și mai puțin ca oamenii să se cunoască și să crească spiritual. “Nu cred că Iadul există. Cred că există viaţă după moarte, dar nu cred că are nimic de-a face cu pedeapsa cruntă. Religia este, dintotdeauna, o chestiune de control a maselor, iar acesta este un lucru pe care puţini oameni îl înţeleg. [...] Aşa că, dacă există Raiul în care eşti răsplătit pentru bunătatea ta, iar Iadul e locul în care eşti pedepsit pentru răutate, atunci obţii un fel de control asupra populaţiei. Aşa că au inventat acest loc înfricoşător (care este Iadul, nr) şi care îngrozeşte, la propriu, o mulţime de creştini. Iar aceasta nu e decât parte a unei tehnici de control“. “Biserica nu vrea ca oamenii să se maturizeze, pentru că nu îi mai poate controla. De-asta credincioşilor li se tot spune “să se nască din nou”.. Când te naşti din nou, fie şi în credinţă, eşti tot un copil. Dar oamenii nu au nevoie să renască, oamenii trebuie să crească, să-şi accepte responsabilităţile. [...] Fiecare biserică susţine că deţine adevărul… Dumnezeu nu e creştin! Dumnezeu nu e evreu sau musulman sau budist.. Toate acestea sunt sisteme create de om pentru a putea înţelege misterul Divinităţii.

Sursa: Stiintific.com

Also on FANDOM

Random Wiki